Meld je nu aan voor één van onze Livestreams! meld je aan!

Programma | Dinsdag 17 november 2020 | Livestream

Re:set, dat is het thema van MarketingLive! Aan de hand van de resultaten van de Grote Marketing Enquête – het jaarlijkse onderzoek van Adformatie en DVJ Insights naar de meest urgente marketingissues – wordt met een panel van topmarketeers stilgestaan bij de uitdagingen voor 2021 en verder. We gaan in gesprek met duo’s van CEO & CMO over hoe zij de komende periode het verschil denken te gaan maken en elkaar kunnen versterken.

Klik op de grijze pijltjes om het programma uit te klappen.

Maarten Bouwhuis is de host van MarketingLive

Host | Maarten Bouwhuis

Maarten Bouwhuis is een veelgevraagd dagvoorzitter en debatleider. Daarnaast is hij presentator bij BNR Nieuwsradio. Maarten onderscheidt zich door zijn bevlogenheid, inhoudelijke scherpte en kwinkslag op het juiste moment.

09.30 uur  Hele dag Dagvoorzitter

Marketingpanel | Resultaten Grote Marketing Enquête

Hoe ervaren marketeers de effecten van covid-19? Welke kansen zien vakgenoten? De belangrijkste resultaten van de Grote Marketing Enquête worden besproken onder leiding van host Maarten Bouwhuis. In het panel: Marieke van Echtelt (DVJ Insights)Baba Touré (Hammerfest), Kees Wilbrink (DPG Media), en Maryam Boonstra (PostNL).

09.35 uur  40 minuten Discussie

Panel - Maryam Boonstra
Panel - Baba Toure

Dubbelinterview | Albert Heijn

CEO Marit van Egmond en CMO Johan van der Zanden van Albert Heijn beklimmen het podium voor een dubbelinterview. Hoe zorgen zij ervoor dat de strategie van Albert Heijn en de marketingcommunicatie naadloos op elkaar aansluiten en hoe werken zij daarin samen?

10.35 25 minuten CEO vs CMO

M-Talk | Thomas Marzano

Thomas Marzano is Head of Global Brand bij Philips, een merk dat constant in transitie is.

11.00 25 minuten M-Talk

24Talks

In de week rondom 24Festival publiceren we verschillende 24Talks met onze partners.

Creativiteit is het enige dat je afleert

Lees meer